איך לסדר את הקבצים על המחשב?


אז היום ארגנתי מחדש את כל קבצים על שולחן העבודה שלי. זה הרגיש ממש טוב! האמת? לא שיערתי לעצמי שסידור קבצים דיגיטליים במחשב יכולים להיות כל כך קשה, במיוחד אם אתה אדם כמוני, שחייב "לראות" את הדברים כדי לזכור שהם קיימים.
אבל מסתבר שזה לא תמיד קל לראות את כל הקבצים שלך, במיוחד כאשר כולם נראים אותו הדבר). אני חייבת להתוודות ולומר שבהחלט מצאתי כמה מסמכים על שולחן העבודה שלי שנקראו "New Microsoft Office Word Document" או "1"...  פירושו של דבר, באופן ברור למשי, ששמרתי מסמכים בחיפזון. אבל לא נורא, למדתי לקח: להאט ולחשוב על השם שאני נותנת לכל קובץ וקובץ, כך שיתאר אותו כראוי. טכניקה זו תעזור ליי להימנע מלפתוח את הקובץ שוב ושוב רק כדי לבדוק מה הוא. אין ספק שלפעמים פתרונות פשוטים מעין אלו יכולים לחסוך המון זמן!
ונעבור לחלק היותר נחמד וכייפי: 
אחד מהדברים שאני הכי אוהבת לעשות אחרי שאני מארגנת את שולחן העבודה שלי הוא לשנות את תמונת הרקע של שולחן העבודה. בעיניי זו נתפסת כפעולה שפותחת בפני דף חדש ורענן, והתמונה שאני שמה יכולה לעורר בי השראה רבה, למשל - רקע של אי אקזוטי שמכניס אותי למוד של רוגע, שחרור ושלווה, שעוזר לי לתכנן את הנסיעה הבאה שלי לחו"ל :)
אבל אם אתם במוד קריאטבי במיוחד, נראה לי שתאהבו את המאמר הזה, שבו תוכלו לקבל כמהרעיונות הבאים שיעזרו לכם לארגן את הדסקטופ שלכם, הנה דוגמה לתוצאות הסופיות שאתם יכולים לקבל בשולחן העבודה שלכם בעקבות קריאת המאמר.
מהי השיטה שלפיה אתם מסדרים את הקבצים במחשב? האם אתם שומרים בתיקיות על כוננים ומוחקים מדי פעם? שולחים לעצמכם קבצים חשובים במייל? צורבים אותם על דיסקים? אשמח אם תכתבו לי למטה בתגובות או בעמוד הפייסבוק את השיטה המועדפת עליכם לסידור הקבצים במחשב.

No comments