פוסטיול - יום 5: מגיעים לדיסנילנד קליפורניה וחורשים על המופעים

ביום ה- 5 של הטיול שלנו - 29.09.2015, בזמן חופשת סוכות, לאחר סיור קצר באזור צ'ינה טאון בסן פרנסיסקו, טסנו לאנהיים, וליתר דיוק - לשדה התעופה ג'ון ווין, שלפי מה שבדקתי, אמור להיות שדה התעופה שממנו הנסיעה הכי קצרה למוטל שלנו.

כדי להגיע לשדה התעופה של סן פרנסיסקו, נעזרנו בשירותיה של חברת supershuttle, שעזרה לנו גם בנסיעה משדה התעופה של אנהיים למוטל שלנו - Days Inn Anaheim West. על השירותים וגם על הכרטיסים של דיסני האלה קיבלתי קאשבק, שעליהם הסברתי בעבר בבלוג.

מה עשינו ביום הראשון שלנו בפארק?

כפי שהבנתם, הגענו למעשה לאנהיים רק בשעות אחה"צ. השאטל שלנו קצת התעכב ונורא פחדתי שלא נספיק לראות את מה שתוכנן להיות, אבל בסוף הצלחנו והגענו בדיוק למופע שנקרא Pixar Play Prade, שהתחיל ב- 17:15 ונמשך 45 דקות. הגענו ב- 17:00 לפארק, ואנשים כבר תפסו מקומות, מסביב למסלול שדרכו המצעד היה אמור לעבור, אבל בכל זאת הצלחנו לתפוס מיקום מעולה, מול המסעדה היוקרתית Carthay Circle Restaurant שב- Buena Vista Street. יכול להיות שלא היינו צריכים כל כך למהר, כיוון שיצא לנו לראות אותו עוד פעם ביום אחר.

טיפ: מזג האוויר היה חמים למדי באותו יום כשהיינו בפארק, וחלק מהדמויות שהיו במצעד התיזו מים על הקהל באמצעו רובי צעצוע. אז אם בא לכם להירטב - עמדו קרוב למסלול, ואם לא - התרחקו ממנו.

המחזמר אלדין (Aladdin - A Musical Spectacular)

במרחק הליכה קצרצר משם, ב - Hollywood Land יש את האולם שבו כיום מוצג המחזמר של אלדין, אבל אני יודעת שבקרוב יעלה מופע חדש, ככל הנראה של Frozen. חבל, כי כבר יש די הרבה אטרקציות בפארקים שבקליפורניה, ואלדין זה קלסיקה. המופע היה ממש מהנה: התמוגגנו כמו כולם על השיר המרגש, שבו השחקנים ממש התיישבו על שטיח וריחפו מעל הקהל באולם, וג'יני הצחיק אותנו מהרגע הראשון ועד שהמופע הסתיים. המופע לדעתי יכול מאוד להתאים לכל המשפחה, ולא רק לילדים. ההצגה התחילה ב- 18:20 ונמשכה 45 דקות.

טיפים על המחזמר של אלדין: אם ייצא לכם במקרה להגיע לפארק לפני שהמחזמר יורד מהמסמכים, אני נותנת לכם את הטיפים הבאים:
  • הוציאו Fastpass, אם זה אפשרי. ההצגה הפכה להיות מאוד מבוקשת לאור העובדה שבקרוב לא יהיה ניתן לראות אותה שוב, ולכן הבנתי שיצרו לה מכשיר של FastPass, כלומר לקבל כרטיסים שיבטיחו את מקומכם בפנים באחד המופעים שירוצו לאורך היום. אם לא הוצאתם את הכרטיסים, יכול להיות שעדיין תיכנסו, אבל יכול מאוד להיות שלא.
  • שבו ביציע. שהישיבה באולם היא חופשית, ואני ממליצה לכם לשבת ביציע כדי ליהנות מהסצינה שבה אלדין ויסמין מרחפים על השטיח.

מופע אורות (Paint The Night) ומופע זיקוקים (Disneyland Forever)

כשההצגה הסתיימה אכלנו ארוחת ערב, ולאחר שסיימנו עברנו לדיסנילנד, כדי לראות את המופע החדש לרגל יום הולדתו ה- 60 של הפארק - Paint The Night, שהזכיר לי קצת את מופע האורות שראינו בפארק באורלנדו לפני 5 שנים, אלא שעכשיו התאורה היא תאורת לד, יש דמויות חדשות, במות אחרות, אבל הרעיון הוא אותו רעיון קסום ומהפנט. המופע נמשך כ- 40 דקות.

ממש כמה רגעים בתום המצעד, החל מופע הזיקוקים של דיסני, שנקרא Disneyland Forever. גם הוא עבר לאחרונה שדרוג לרגל חגיגות ה- 60. המופע משלב בין פירוטכניקה מתוחכמת ואפקטים מיוחדים, בצורה כזו שהפארק הופך לרקע קסום, ומשמש כמעין בד קנבס שעליו מוקרנים כל מיני קטעי וידיאו היוצרים אווירה מיוחדת במינה, כולל קטעים קלאסיים ובלתי נשכחים מסרטי דיסני - ממעופו של פיטר פן מעל לונדון, דרך קטעי הריקוד של לואי מספר הג'ונגל ועד לסרטים עכשוויים, כמו פרוזן, שבו מפוזרים פתיתי שלג מלאכותיים על הקהל. המופע נמשך כ- 15 דקות.

טיפים כלליים על המופעים האלה:

• לא חייבים להיות מול הטירה כדי ליהנות מהמופע. ניתן לראות אותם מצוין גם אם עומדים מול המתקן של It's a small world או באזור של Town Sq, שהוא הקרוב ביותר לשערים, ואז אפשר בצי'ק לצאת מהפארק עם סיום המופע.
  • אפשר לתפוס מקום, אבל לא חובה. ישנם אנשים שתופסים מקומות כבר כמה שעות מראש לפני תחילת המופע. אם אתם נוסעים בקבוצה, אפשר לפרוש מגבת/שמיכה, ושיהיה שם מישהו, כדי לתפוס לכם מקום.
  • מופעים מאוחרים פחות צפופים. שני המופעים - עם תאורת הלד והזיקוקים - מציגים בדרך כלל יותר מפעם אחת ביום. לרוב המופעים המאוחרים יותר הם פחות עמוסים באנשים.
  • אתם לא בקטע של מופעים? זה הזמן לרכב על המתקנים המבוקשים. אם אתם לא בקטע של לצפות במופעים, זהו זמן מצוין כדי לרכב על מתקנים שהם עמוסים בדרך כלל. בזמן המופעים התורות מתקצרים באופן ניכר.